CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday 24 December 2008

Frohe Weihnachten.


[ En attendant je sais / Que le jour viendra, où je pourrai / En mourir de rire. ]

24. 12. 2008, 11.46 - si nu imi vine sa cred ca 3 membrii, din patru, ai familiei mele, dorm. In Ajunul Craciunului -- SE DOARME. E drept ca nu imi plac sarbatorile, dar sa nu exageram.
In fine... conform mentalitatii tipice a romanului, mancam (in aparenta) numai de sarbatori - vezi supermarket-urile arhi-pline - ne imbatam bine si stricam cheful si Craciunul celorlalti si ne punem sa dormim mai ceva ca porcii, ca deh, e concediu.

In alta ordine de idei, la anu' nu mai stau acasa.
Planuiesc sa imi iau Mihaiu pe sus, sa cumpar un bradut micut si sa il impodobesc caaaaaaat mai colorat posibil, sa ii pun muuuuuuuuuulte cadouri sub bradut si sa imi petrec sarbatorile asa cum vreau eu. si sper sa am zapada, nu ca anu' asta. >:P
-- pana atunci raman la bradu de plastic cu miros de benzina, la mancarea multa si la sticla mea de Pepsi. si sper.
... si sper ... si sper ...

[semnat, depresionata.]

0 comments: