CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday 25 December 2008

quick update.


[conversatie din data de 26.12.2007, postata in aceeasi zi pe un vechi blog de-al meu. ma gandeam ca e interesant de pus si aici, mai inveselim putin sarbeutorile -- putin anoste pentru unii, printre care si eu. asadar, in rolul principal, Mihaiu' - un coleg de faculta, pe vremea aia. :-" :"> >:)]

eu: noah... a venit mosu?
Mike: aaa nu chiar cum vroiam eu dar no
Mike: it's all good
eu:
eu: si sarac si cu pretentii.
Mike: trebuia azi sa vad de laptop dar nu mai aveau
eu: of.
Mike:
Mike: si acuma doua zile era acolo si ma astepta...
eu: a facut picioare
eu:
Mike: asa ma gandeam si eu dar m-am uitat pe inregistrari si nu aparea nimic...
eu: damn.
Mike: foarte ciudat
eu: curat ciudat.
Mike:
eu:
Mike: dar am cumparat niste haine
Mike: daca tot eram acolo...
eu: ooo...si cat erau noi?
Mike:
Mike:
Mike: )))))))))))))))))
eu:
eu: sorry.
Mike:
Mike: dar tie ce ti-a adus?
Mike: in afara de apetitul ala sanatos?
Mike:
eu:
Mike: prinzi ultrasunete sau nu inca?
eu: pai un palton HP si ceva chestii ce imi trebuiau
Mike: palton= laptop?
eu: uhm... ce inseamna la tine PALTON?
Mike: pai bine, dar HP???
eu:
eu: HP vine de la Harry Potter.
Mike: adica?
Mike: nu pricep, e ceva palton de fani ???
Mike: deci e palton propriu zis?
eu: da
Mike: aha
Mike: si nou cat era?
Mike:
Mike:
Mike: dar de ce e Harry Potter?
Mike: ce are de la el?
eu:
eu: palton harry potter
eu: cool
eu:
eu: harry potter ultimul volum.
Mike:
Mike: ...
Mike: nu mai pricep, degeaba incerci sa te joci ca nu pricep
eu:
eu: hai no
eu: deci... palton
Mike:
eu: HAINA
eu: chestie pe care o iau pe mine iarna
Mike: asa
eu: lunga si si maneci, groasa.
Mike: aaaaaaaaaaaa
Mike: aaaaaa
eu: si HP aka Harry Potter ultimul volum
Mike: (beculet)
eu:
Mike: aha
Mike: pai zi asa
Mike: imi zici tu mie ca ai primit palton haryy potter
Mike: acuma cautam pe net sa vad ce dreq e asa de special paltonul harry potter
Mike: ...
Mike:
Mike: asta e in oglinda
Mike:
Mike: no fain asa
Mike: bv
Mike: inseamna ca ai fost cuminte?
Mike:
eu: )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
eu: mor. cad pe jos de ras.
eu:
Mike:
Mike: pai eu asa am inteles...
eu:
eu: deci IOI.
eu: cool.
eu: daca imi luam palton cumparam si matura. nu crezi?veneam in zbor la curs la Chiri.
eu: no te-ai suparat?
Mike:
Mike: ma duc sa ma ascund in munti
Mike: deci mi-e jena de mine..
Mike: cred ca sunt blond

[later, comentariu pe un desen] -- care e pus in post. :D

Mike: ceva de genul ar arata paltonul...
eu: dada
eu: dar nu portocaliu
Mike: detalii
eu: clar
Mike: si matura
eu: credeam ca e polonic
Mike: cu complimentele lui harry...
Mike:
Mike: no asta a durut
Mike:
eu: )))))))))))))))))
Mike: no bun eu am plecat
eu: ioi
eu: ,jhfghregber b
Mike: nu stiu daca ajung pana in munti dar totusi incerc
eu: hai no... pai de-asta te duci tu in munti?
Mike: inteleg, sunt slow, dar sa zici ca nu stiu sa desenez...
(...)

0 comments: