CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday 26 August 2008

anti-plictiseală

Între o privire scurtă pe slide-ul în care mi se explică pe-ndelete cum funcţionarii publici pot lua aprox. 3000 lei pentru un accident produs în timpul muncii (Politici Sociale), storsul creierilor pentru găsirea temei pentru proiectul de cercetare care îmi măreşte nota de seminar - hopefully - (MTCS 2) şi un seminar/două la Antropologie ... încerc, biată fiinţă muritoare, să nu îmi pierd minţile. Sau cel puţin, am hotarât că nu în felul ăsta.
Din păcate am căzut în cealaltă extremă, în care mă iau la întrecere cu - în primă instanţă - propriu-mi maus, şi pe-urmă cu "providerul" ideii salvatoare, recte... prietenul meu turc - da, cules de pe mIRC. Despre ce este vorba: aici.
So... enjoy. :))
Şi dacă plicitiseala e prea mare intraţi aici, aici, aici, şi aici.

out.

P.S. - Da, tu... m-am întors. :))

4 comments:

umbre said...

no tu, si sa nu imi spui...sa ma lasi asa in asteptare..ntz nzt ntz...have fun with this one:P66

OubliNoir said...

hehe... nu am apelat niciodata la "surle si trambite" :))

OubliNoir said...

and thank u. >:D<

umbre said...

domnita draga, cam absentati:) va duce doru unii:P:)