CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday 8 March 2009

pri-ma-va-ra.





















primavara imi place pentru ca...

  • ma duc la cofetarie. nu stiu de ce, dar e intotdeauna anotimpul cel mai potrivit, cred eu, sa te duci la o prajtura si sa imparti un suc lovindu-ti nasul de altcineva, in timp ce imparti o sticla de suc. :)
  • de-acum o sa fac si poze, mai ales ca m-a si dotat cu aparatura corespunzatoare, sora mea. o sa fac poze muuuulte si frumoase. :D si reusite de-acum incolo, pentru ca am avut cateva experiente "traumatizante" :)) dar ma redresez..
  • inverzeste totul in jur si incep sa devina tot mai enervanti porumbeii de la geamul meu. :D they're as excited as i am, i guess. :D
  • incepe totul din nou. semestru nou, oportunitati noi... rsponsabilitati noi. si ma bucur ca dupa o perioada mai "tulbure" incep sa imi dau seama in sfarsit ca incep sa fac ce imi place. si.. imi place!!! atata de mult, incat uneori ma surprind gesticuland. :)) si astept practica... si astept Adecco. :X or any other job that has something to do with HR. :D
  • si proiectelul nostru drag incepe si el sa prinda viata. si e si el verde si ambitios si dragut. :D
  • si trece timpul si il am tot mai aproape. mi-e tot mai drag si imi dau seama tot mai mult ca e pentru mine,la fel cum sunt si eu sunt pentru el. si suntem doi copii fericiti, care se iubesc. siiiii...cel mai important... nu am primit papucei astazi. :D am primit poze dragute si pupici.
  • si inchei spunand ca sunt un copilut fericit. :D foaaaaaaaarte fe-ri-cit.
p.s - si da, sunt o sectanta. 8-|

0 comments: