CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday 28 December 2008

lista 1.

chestii cu care imi omor timpul pe net in loc sa ma apuc de invatat pentru sesiune, pentru viitorul test de la cursul de portugheza sau cel de germana. :))

deci... in ordine total aleatoare avem:

1. Twitter un site de care am aflat la NPS, unde poti scrie mesaje de genul statusurilor (aprox. 150 caractere) in care poti sa injuri pe cine vrei, sa iti declari iubirea sau sa spui orice altceva, v-ati prins voi. :)


2. povestea unui imigrant roman in Australia. e interesant, daca ai timp si rabdare sa citesti ce a scris omul asta, candva in 2005 despre intamplarile lui ca om proaspat ajuns in tara cangurilor. (momentan site-ul are ceva probleme, nu il pot accesa, dar sper sa se remedieze repede, pentru ca mai am de citit. :)) )

3. continuand pe aceeasi linie blogul unor romani care au plecat si ei sa convietuiasca cu ... cangurii. :D

4. copia, nereusita zic eu, unui site de comics de-afara, dar care totusi ma mai destinde putin si ma mai scoate din letargia asta care m-a cuprins de sarbatori.

si


5. muzica mea cea de toata zilele adunata toata in acelasi loc, pe nume last.fm


6. pentru iubitorii de muzica frantuzeasca si nu numai site-ul asta cu o lista stufoasa de radiouri din Franta cu aproape orice gen de muzica pe care ati vrea sa il ascultati. ;)


momentan atat.
incercati, incercati, incercati. :)
out.

1 comments:

Anonymous said...

Iubito, eşti o cretină. Enjoy your sad life.